У січні-травні, за попередніми даними, країна скоротила експорт сталі на 33% р./р.
Індія у січні-травні поточного року, за попередніми даними SteelMint, скоротила експорт сталі майже на 33% р./р. – до 4,1 млн т. У червні ця тенденція, ймовірно, продовжиться через сценарій стійкого зниження глобального попиту, повідомляє SteelMint.
У порівнянні із квітнем у травні 2023 року індійський експорт сталі впав майже на 16% – до 0,8 млн т.
Окрім того, Індія у січні-травні поточного року скоротила експорт до Близького Сходу та Африки на 64% р./р. – до 0,76 млн т. Відвантаження до Південно-Східної Азії у січні-травні скоротилися на 62% р./р. – до 0,3 млн т.
Індійський експорт сталі, ймовірно, продемонструє подальше зниження і в червні через сценарій стійкого зниження глобального попиту. Він, зокрема, залежатиме від того, як зміниться попит у Китаї після оголошення нового набору політичних заходів. Китайський уряд нещодавно пообіцяв запровадити додаткові заходи для «посилення імпульсу розвитку».
Очікується, що в ЄС попит на будівництво знизиться, а відновлення в автомобільній промисловості буде помірним. Ці фактори впливатимуть на попит на імпорт у Європі. В Південно-Східній Азії у короткостроковій та середньостроковій перспективі не очікується істотних змін попиту.
Нагадаємо, що європейський механізм транскордонного вуглецевого коригування (CBAM), за даними рейтингового агентства ICRA, вплине на 15-40% індійського експорту сталі до Європи на рік. Країна щороку експортує до Європи до 3-5 млн т прокату, у 2022/2023 фінроці Індія виробила 122 млн т сталевої продукції. Вимоги відповідності CBAM у 2026-2034 роках можуть знизити прибуток від експорту індійської сталі до ЄС на $60-165/т.