Наявність експорту стає фактором виживання для українських компаній
Українські виробники металопродукції відкривають ринок Європи завдяки скасуванню митних тарифів. Таким чином, для українських компаній питанням виживання стає фактор наявності експорту. Хоча всі інвестиції в технологічне нове обладнання здійснюватимуться вже в повоєнний час.
Про це розповів Сергій Коваленко, комерційний директор Національної мережі металу Vartis, оцінюючи результати участі у виставці Wire&Tube у Дюссельдорфі, яка відбувалася 20-24 червня.
«Сьогодні рівень попиту на металопрокат в Україні є мінімальним. Для українських компаній питання виживання та розвитку вирішується тим, чи вийдуть вони на вдалий експорт. Зокрема – на європейський ринок, який близький та зрозумілий. Нові безмитні правила експорту для українських товарів дають змогу це зробити. Далі вся справа за самими компаніями», – наголосив Сергій Коваленко.
У нинішній виставці через війну та заборону на виїзд за кордон чоловіків були представлені чотири українські виробники – «Дніпрометиз», «Фрунзе», «ПлазмаТек» та Centravis, а також міжнародна корпорація, яка має добувні та виробничі потужності в Україні – ArcelorMittal.
Щодо тенденцій на ринку Європи, представники Vartis відзначили, що світові виробники націлені на створення металопродукції з максимальною доданою вартістю. Дедалі більше підприємств намагаються стати більш технологічними та інвестують у нове обладнання, представлене на виставці.
«Потреба в такому обладнанні є й в Україні, але воєнна ситуація поки що не дає компаніям інвестувати в нього. Це відстрочується до повоєнних часів. Таке обладнання, звісно, необхідно, щоб встигати за розвитком світового ринку та виробляти конкурентоспроможну за якістю продукцію для нових ринків», – розповів Сергій Коваленко.
У середині травня компанія Vartis відновила роботу своїх металобаз у Києві та Київській області. Зокрема, в області точки продажу відкрилися у Білій Церкві, Борисполі, Броварах, Василькові, Вишгороді, Обухові та Фастові.