top of page
Пошук
  • Фото автораELEGIN

УЗ прагне до кінця року зареєструвати компанію-перевізника для роботи в Європі

Окрім того, у червні червня вантажовідправникам запропонують комплекс експедиторських послуг

«Центр транспортної логістики» (ЦТЛ) – філія АТ «Укрзалізниця» (УЗ) – запропонує вантажовідправникам комплекс експедиторських послуг. Окрім того, є намір до кінця 2023-го завершити реєстрацію окремої компанії для виходу на ринки Європи в цьому сегменті. Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, повідомляє «Інтерфакс-Україна».

За словами Ткачова, ЦТЛ планує представити вантажовласникам пакет експедиторських послуг до кінця поточного місяця. До останнього часу філія переважно виступала як оператор вагонів, надаючи власний вагонний парк. Наразі планується надавати комплексний пакет, що охоплює забезпечення навантаження вагонами, контроль зважування, пломбування вагонів, оформлення перевізних документів, охорону вантажів за маршрутом прямування, контроль за перевезенням вантажу тощо.

Зараз парк ЦТЛ налічує близько 52,2 тис. вантажних вагонів, сьогодні на ринку України спостерігається їх профіцит. Це стимулює філію пропонувати комплексну послугу з організації перевезення вантажів для вантажовласників за гарантованою ціною.

Послугу насамперед запропонують відправникам зернових вантажів, які мають суттєву частку в перевезенні залізничним транспортом. Водночас розглядається можливість пропозиції й відправникам іншої номенклатури вантажів.

Окрім того, як повідомив Валерій Ткачов, УЗ планує до кінця року зареєструвати новий актив – іноземного перевізника/оператора, який працюватиме в країнах ЄС. Рішення про його створення вже схвалено на рівні Наглядової ради «Укрзалізниця» і правління компанії. На цьому етапі триває робота з реєстрації компанії-нерезидента та оформлення необхідного пакета дозвільних документів.

Це дасть змогу компанії розширити свою пропозицію, оскільки в «одному вікні» вантажовідправники зможуть придбати комплексну експедиторську послугу з перевезення вантажів і територією України, і країнами ЄС. При цьому Ткачов нагадав, що УЗ надає експедиторські послуги на внутрішньому ринку країни в тому чи іншому вигляді вже не один рік.

Як очікується, першою країною роботи нової компанії-перевізника від УЗ стане Польща. Також вивчається питання про вихід з аналогічною послугою в Словаччину та Угорщину. Окрім того, за словами Валерія Ткачова, «Укрзалізниця» вже має парк вагонів для євроколії 1435 мм, які працюють на території ЄС.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» за підсумками травня 2023 року збільшила експортні перевезення чорних металів на 15% у порівнянні з квітнем поточного року – до 478 тис. т. Порівняно з травнем 2022-го показник зріс на 38,9%. За підсумками січня-травня поточного року УЗ скоротила експортні перевезення чорних металів на 42,8% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року – до 1,95 млн т. З початку року відстежується тенденція до збільшення експортних перевезень металопродукції після значного спаду обсягів наприкінці 2022-го.

2 перегляди

Останні пости

Дивитися всі

Китай за січень-квітень скоротив виплавку сталі на 3% р./р.

Аналітики очікують зростання виплавки сталі в травні завдяки покращенню попиту та перспектив споживання Китайські металургійні компанії за підсумками січня-квітня 2024 року скоротили виробництво сталі

Канадські металурги виступають за посилення захистних заходів щодо імпорту сталі

Галузева асоціація закликала владу вжити заходів, аналогічних американським Металурги Канади закликали владу до більш активних дій після оголошення США щодо підвищення тарифів на певну китайську проду

댓글


bottom of page